Nye teikningar presentert

Ny skisse av biblioteket og Garborgsenteret

Ny skisse av biblioteket og Garborgsenteret

På formannskapsmøtet 9. desember presenterte Karen Anne Jonassen frå Asplan Viak og Terje Hamre frå Forum Jæren oppdaterte teikningar for bygget. Over er eit dataprodusert bilete av korleis det kan koma til å sjå ut.

PDF-fil med presentasjon av nytt bibliotek og Garborgsenter.

Les meir hjå Jærbladet og Aftenbladet.

2 kommentarar to “Nye teikningar presentert”

  1. Helge Risvand Says:

    Jeg håper jeg ikke fornærmer noen når jeg sier at det høyhuset der ser redselsfullt ut. :)

  2. vidarlun Says:

    Såpass får dei vel tole, dei som har sett i gang. Det er uansett litt seint, no held dei på med 15. etasje, 3 att… :-) Eg for min del tykkjer at det blir ganske stilig. Det kjem definitivt til å setje preg på Bryne dei neste 30 åra!


Legg att eit svar

